Monday, January 2, 2017

"Shqipëria është një X"! Crowford "shuplakë" Ramës, nxjerr bisedën me investitorin amerikan: S'kam parë vend më të korruptuar!


"Shqipëria është një X"! Crowford "shuplakë" Ramës, nxjerr bisedën me investitorin amerikan: S'kam parë vend më të korruptuar!

Kreu i Dhomës Amerikane të Tregtisë në Tiranë, Mark Crowford, tregon për një investitor, i cili i vuri kryq vendit tonë për shkak të nivelit të lartë të korrupsionit.
 
“Është normale që investitorët ikin, por është shqetësim kur ata ikin dhe thonë nuk do të vimë më, ose nuk do të marrim në konsideratë më. Vetë personalisht kam ndërhyrë në një nga investimet amerikane që ishte duke ikur, ai ishte shumë i pasur dhe tha për mua Shqipëria është një X. Unë kam investuar kudo në botë, por nuk ka pasur kaq shumë korrupsion”, shprehet Crowford.

No comments: