Tuesday, April 28, 2020

Έργκους Κάτσε: Ο Ιβάν Σαββίδης στάθηκε σαν πατέρας μου, λέει ο Αλβανός ποδοσφαιριστής

SManalysis



Απρίλιος 28, 2020. Echedoros


Ο Έργκους Κάτσε είναι ένας από τους παίκτες που δεν έχει λάβει αυτό που αξίζει στην καριέρα του όσον αφορά τις δεξιότητες που διαθέτει.



Ο Αλβανός ποδοσφαιριστής αναφέρθηκε στην αγάπη που έχει για τον ΠΑΟΚ, που τον χαρακτηρίζει ως ομάδα υψηλού επιπέδου, αλλά εξέφρασε την πικρία του καθώς δημοσιεύθηκε η φωτογραφία του με τη φανέλα του UCK και «διαταράχθηκαν τα νερά στην Ελλάδα, θέτοντας ολόκληρη την αθλητική γνώμη εναντίον του».



Στη συνέντευξή του στη  "Forza", σημειώνει ότι ήταν η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής του και δεν διστάζει να ευχαριστήσει τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη.

 Ο Κάτσε δηλώνει ότι έχει αδικηθεί, αφού η φωτογραφία του με την φανέλα του UCK ήτα στα δεκαεννιά του χρόνια και φυσικά δεν έχει …σκοτώσει κανένα άνθρωπο…




«Πιστεύω ότι έχω αδικηθεί, έχω να προσφέρω πολλά στην ομάδα που κρατά την κάρτα μου (ΠΑΟΚ)».


«Ο δανεισμός μου στην ΑΕΛ με βοήθησε πολύ. Αν κάθεται κανείς στον πάγκο και δεν παίζει, δεν έχει τη δυνατότητα να βελτιωθεί. Θέλω να επιστρέψω στον ΠΑΟΚ και να μείνω εκεί.

Θέλω να είμαι στην ομάδα αυτή και να παίξω όπως παλιά, για να βιώσω ξανά τα ίδια συναισθήματα. Ο ΠΑΟΚ είναι ομάδα υψηλού επιπέδου και θέλω να ξαναζήσω τις επιτυχίες του», είπε μεταξύ άλλων.


Αναφερόμενος στην ιστορία με τη φανέλα το UCK:

«Όταν έγινε αυτό ήμουν 19 ετών και λέγανε ότι σκότωσα ανθρώπους, όλοι ήταν εναντίον μου. Αισθανόμουν ότι όλοι με πολεμούσαν. Με συμπαραστάθηκε ο Ιβάν Σαββίδης, ήταν σαν πατέρας μου. Είμαι ένα άνθρωπος που δεν ξεχνάει εύκολα. Στις δύσκολες στιγμές, εμφανίζονται άνθρωποι που είναι πραγματικά κοντά σας, κοντά μου. Ήταν η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου», είπε ο Κάτσε.

No comments: